WEBMISTRESS DISCLAIMER TAGBOARD

Hello creatures! Welcome to my blog! Click the tabs above to explore my blog. Constructive criticisms are highly appreciated. Don't forget to leave a tag!
bold strong italic underline
♥ Visit Cynna's Blog ♥

Links

Link | Link | Link | Link | Link | Link |Link |Link | Link | Link | Link | Link

Credits
A Round of Applause to the following
Designer: Cynna
Image: Cyworld KR
Host: Blogger
Scripts : Dynamic Drive
Kau yang satu-PART1
Written @ 1:25 PG
okay-2 ,jangan gadoh-gadoh kat sini .hiwhiw . nifanfic wawa yang pertama .
act wawa nak baut nover tapi tak pela , novel simpan kat notepad .
fanfic , here . :)


"gedebuk ! " satu tumbukan hinggap di pipi sang gadis ..

Sofea :      kau memang ak kene kan ? tak pasal-pasal percume aje aku bagi kau penumbuk . kalau lagi sekali kau tuduh aku , seminggu kau tnak boleh makan guna mulut hanya disebabkan tumbukan power aku ni . hahaha

Erin :      bangsat kau perempuan bohsia ! kau tengok jela ape yang aku akan buat pada kau nanti . kau tunggu jela !

Sofea :       huhu , takutnya . seram la aku dengar . hey perempuan , aku tak takut la . sikit pun tak ada ! hahaha.setakat perempuan macam kau ni , buang karen aku aje kalau takut dengan kau .

Erin :      kau da rampas balak aku , kau tumbuk aku balik kan ? tak apa . ada ubi ada batas . ada hari aku balas ! perempuan tak guna ! perampas ! da tak ada lelaki lain ke yang kau nak ? oh , kau tak laku lagi da ya ? sebab tu pakwa aku pun kau kebas ? lahanat punya betina !

Sofea :     kau da lama hidup ya ? nak kena debuk lagi dengan aku ? baik kau blahh sekarang ! kang penyepak aku pula yang melayang ..  eh minah kerek , aku tak hadap la dengan pakwa kau tu .. kalau hensem , tak apa la jugak .. ni muka macam cicak kobeng . baik tak payah ! balak aku lagi hensem !

__________________________________________________
Sofea POV


Erin berlari sambil menggosok pipinya yg lebam dek kerana tumbukan Sofea .. 'tak guna punya betina . berani kau tumbuk aku . kau tak kenal lagi siapa aku . ' gumam Erin dalam hati .
Dia masih berasa marah dengan tindakan Sofea tadi . Dia tidak menyangka yang Sofeasanggupmenumbuk pipinya . berdenyut-denyut pipinya itu ..

 'mak bapak aku pun tak pernah jentik aku , suka hati mak bapak laki mak tiri kau jekan kau tumbuk aku ? siap kau .. aku bagitahu bapa aku nanti . auchh ..' bebel Erin . sebetulnya sememangnya salah dia kerana tiba-tiba sahaja dia menyerang Sofea kerana dia terlampau bengang dengan berita yang dia terima dari kawannya sebelum itu .


Aida :    wei Erin , aku dengar cerita balak kau tu rapat dengan Sofea .. betul ke ? kau gaduh dengan Afiq ye ?Haritu aku nampakpakwe kau jalandengan Sofea . aku pikir dia dah clash dengan kau

Erin :      eh , mana ada.kitorang ok je . bila kau nampak diorang jalan sama-sama ? oh , kau da ada perempuan lain ya ? tak guna punya jantan ! 

Aida :      da dua kali da aku nampak . aku nak bagitahu kau tapi tak jadi sebab aku takut kau marah je . bukan main mesra lagi aku tengok diorang tu . .

Erin :     tak mengapa . kejap lagi aku tahu la apa aku nak buat untuk ajar perempuan tak guna tu !

___________________________________________________
Erin POV


Sofea jalan beriringan dengan sahabat karibnya iaitu Syud , Syafiqah dan Wi chen . mereka telah menjalinkan persahabatan sejak di bangku sekolah rendah lagi . oleh sebab itu , keakraban mereka berkekalan hingga kesekolah menengah dan belajar dikelas yang sama .

Syafiqah :      Sofea , saya dengar awak gaduh dengan Erin . kenapa kau orang bergadoh ? cecite sikit .

Sofea :      biasalah budak perempuan tu . dia tak puas hati dengan aku sebab dia ingat aku rampas balak dia . apa dia ingat aku hadap sangat ke dengan balak dia tu ? kalau ya pun , Razif tu aku nak campak kemana ?? lombong ? kesian dia tau .

Syud :      kau ni kan Sofea , kalau tak gaduh sehari tak boleh ke ? hari-hari gaduh ni da macam samseng jalanan yang tak laku je .

Sofea : eh , da dia cari pasal dulu , .takkan aku nakmenari depan dia pula .  aku nak buat macam mana . bagi sebijik terus diam . padam muka !

Syud :      kau ni , aku bagi nasihat bukan nak dengar . biar la dia tu . dia tu cemburu kat kau je tu . biar la dia .

Wi chendah : jangan nak gaduh kat sini . nanti aku karate seorang seorang . tak pun kahwinkan aje . lagi senang .jom masuk library .

__________________________________________________________
Sofea POV

tiba-tiba , Razif menarik tangan Sofea dengan lembut . betulkah apa yang dia telah dengar tadi ?
Diaterkejut bukan kepalang apabila mengetahui yang Sofea bergaduh dengan Erin . dia bukan tidak tahu dengan perangai perempuan itu .kalau dah marah , semua dia redah .

Sofea membuat isyarat agar rakan-rakannya masuk dahulu . mereka mematuh tanpa banyak soal .
merekan hanya membiarkan Sofea dan Razif kerana mereka tahu pasti ada benda yang mahu dibicarakan .

semua rakan karibnya sudah sedia maklum tentang hubungan dia dengan Razif . mereka mula rapat sejak dari tingkatan satu lagi . pertempuan antara mereka melahirkan bibit-bibit cinta dalam hati .. semakin lama , perasaan mereka semakin bercambah dan mereka memutuskan untuk menjadi pasangan kekasih . perhubungan mereka bertambah indah apabila mereka selalu melakukan banyak aktiviti bersama-sama . mereka sering mendapat keputusan yang cemerlang atas usaha mereka untuk belajar bersama-sama . walaupun umur Razif tua setahun darinya , namun tiada sebab mengapa mereka tidak boleh bersama ..

Razif :      saya nak cakap dengan awak sekejap .

Sofea :      Ada apa?

Razif :      saya dengar awak bertumbuk dengan Erin . betul ke ? kenapa ? awak okey tak ?

Sofea :    saya okey la . saya yang tumbuk dia . haha . dah dia tu kurang ajar sangat . saya pon apa lagi , tumbuk jela . mana awak tahu ni ?

Razif :      ala , saya kan ada ramai spy . lagipun saya risau kalau apa-apa jadi pada awak . saya sayang awak sangat-sangat tahu ! 

Sofea :     sayang juga awak kat saya erk ? haha . tak jadi apa-apa la . saya kan kuat . hehe

Razif :     mestilah sayang . siapa tak sayang buah hati oi . oklah , kawan saya da tunggu dekat kantin tu . awak pun pergilah pada kawan awak tu . kesian diorang tunggu awak . oklah , bye .

_________________________________________________________

 -bersambung-